אודות

ברוכים הבאים לאתר של חברת שקד קוסמטיק.

שמי אבי שקד ואני המייסד והבעלים של החברה. חברת שקד קוסמטיק נוסדה בתור חנות בשנת 2003 מתוך רצון להיות One Stop Shop עבור בעלות מקצוע מתחום טיפוח ויופי.

הפכנו לפתרון האולטימטיבי בתחום הקוסמטיקה כיבואן רשמי ובלעדי בארץ. המטרה העיקרית שלנו היא לספק חווית קניה חלקה, אישית ומקצועית עם שירות יוצא דופן במחירים נוחים, מה שהופך את המוצרים שלנו לנגישים בפריסה כלל ארצית כולל משלוחים עד בית הלקוח.

אנו מתעדכנים תמיד בחידושים האחרונים ומציגים את כלל המוצרים הנמכרים ביותר של מותגים מובילים בקוסמטיקה. מתוך התעניינות והשימוש העקבי במוצרים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום, אנו בשקד קוסמטיק מבינים את ערככם האישי ומתאימים מגוון רחב של מוצרים כך שיתאימו בדיוק לצרכיכם ולרצונכם.

כמו כן, שקד קוסמטיק גאה להציג לכם את מותגי הבית SNP ו Perfect. המותג SNP מספק לכם מוצרים איכותיים ויחודיים ללק ג’ל במגוון צבעים מרהיבים ומבוקשים, ראבר בייסים חזקים וטופים שישדרגו את העבודה שלך כמניקוריסטית. המותג השני שלנו – Perfect – מספק לך פתרון אולטימטיבי לריהוט מקצועי נוח ואיכותי , מוצרי חשמל, מוצרי טיפוח וציוד מקצועי בענף טיפולי יופי עם קוסמטיקה מתקדמת. מוצרי Perfect הינם היבוא בלעדי של שקד קוסמטיק באיכות ברמה גבוה ועיצוב מודרני, ומתאימים לכל אנשי מקצוע בתחומים שונים כגון מניקור, פדיקור, הרמת ריסים וגבות, טיפול פנים, הסרת שיער ועוד.

צוות שקד קוסמטיק מורכב מצוות מנוסה, בעל ותק רב וניסיון ממושך בתחום הציוד למקצועות טיפוח ויופי. הידע והניסיון משמשים אותנו כדי לעזור בבחירת הציוד הנכון והמתאים ביותר, תוך ליווי קבוע וחשיפת לקוחותינו לחידושים בתחום. הכל כדי לעזור להם לנהל עסק מצליח עם לקוחות מרוצים. על מנת שתוכלו ליהנות משרות אישי, מקצועי ומהיר אנו מפעילים מערך שרות משלוחים בפריסה ארצית עד העסק. בשקד קוסמטיק כל העובדים בעלי ניסיון תעסוקתי בתחום, כל עובד נבחר בקפידה ללא פשרות, תוך מתן דגש על תודעת שירות גבוהה ומיומנות מקצועית. הצוות הדינאמי ישמח לסייע בכל בעיה ומציאת פתרון עד בית הלקוח.

עקב זה ליווינו ועזרנו למאות אלפי לקוחות בייעוץ מומחי לעבר פתיחת קליניקה אחת הטובות, וכיום הן בעלות עסק מוצלח וקליניקות פעילות בכל הארץ עם אלפי לקוחות מרוצים. שקד קוסמטיק מספקת חווית קנייה ייחודית החל ממוצרים חד פעמיים ועד ריהוט וציוד לכל תחומי היופי. לכן חברת שקד קוסמטיק גאה להציג אתר אינטרנט זה, למען חווית קנייה ונוחות מקסימאלית ללקוחותינו.

האתר בנוי במיוחד עבורכן עם עיצוב מעולה שיאפשר לכן לרכוש את כל המוצרים הנדרשים קל יותר, נוח יותר, נגיש יותר. באתר ניתן למצוא את כל מוצרי קומסטיקה עם ציוד נלווה, בנוסף לריהוט מקצועי ואיכותי, מוצרי חשמל הנחוצים לעבודה בקליניקה וגם חומרים לעבודה עוד יותר נוחה. שימוש בחומרים איכותיים וציוד הנכון מעלה את רמת מתן שירות ואסתטיקה בקליניקה שלך, וכתוצאה יהיו לך לקוחות מרוצים. באתר של שקד קוסמטיק ניתן למצוא קטגוריות שונות לניווט מהיר בין המוצרים שאת צריכה ותחומים שונים, לדוגמא:

  • ריהוט לקוסמטיקה וציפורניים
  • מוצרי לק ג’ל
  • ציוד לבניית ציפורניים
  • מוצרי פדיקור
  • שעווה, גבות ואיפור קבוע
  • עיסוי ציוד וחומרים

בכל שאלה או בקשה תמיד ניתן ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו שיעזור וייסיע בכל פנייה ובכל תחום הקומסטיקה וטיפוח.

אנחנו זמינים עבורכם עבור כל נושא, כי המטרה העיקרית המנחה והמפנה את כל פעולותינו היא הצלחתכם האישית והמקצועית. אנו מאמינים שהייחודיות שלכם היא הגורם המרכזי שיכול להביא לשפע והצלחה, ולכן אנו מתמקדים בספק המוצרים הטובים ביותר ובשירות איכותי, המתאימים בדיוק לצרכיכם הייחודיים. כשאתם מצליחים, אנחנו מצליחים.

אנו מתחייבים להיות לצידכם בכל שלב ולספק את הכלים והתמיכה הנדרשים כדי להבטיח שתשיגו את מטרותיכם ותצמחו בכל תחום שבו אתם מעוניינים להשקיע. רוב הלקוחות שלנו אומרים: “להיות בשקד קוסמטיק זה להרגיש כמו בבית”.

היחס האישי, השירות המקצועי וצוות מומחה זה משהו שלא קל למצוא, אך אצלנו זה אפשרי. במהלך ה20 שנה הצטרפו אלינו אלפי מאות לקוחות מרוצים, שהיום הם מצליחים. נשמח שתצטרפו אלינו למשפחת שקד קוסמטיק ותחוו גם אתם את השירות שמגיע לכם.

בברכה ובידידות רבה,
אבי שקד שקד קוסמטיק, יבוא קוסמטיקה